Valpene 7 uker i dag

I dag blir det hverken veiing, kloklipp eller nye merker på valpene, da jeg har tilbragt hele dagen på et langt årsmøte for Norsk Retrieverklubb. Stort sett er jeg veldig glad i organisasjonsarbeid og Retrieverklubben spesielt, men nå er jeg faktisk sliten etter disse to dagene. Lurer noen ganger på hvorfor jeg svarer ja..😉
Veldig godt å komme hjem til disse lykkepillene❤(og sofan😉)
Valpene har også i dag tilbragt dagen ute, men når de fikk mat nå i kveld, begynte det å regne skikkelig, så etter litt friløping fikk de komme kjapt inn for opptørk.

Fremdeles er det godt med en melkesup fra mamma


I morgen kommer Ringerikes "flat-tanter" på besøk, så da håper jeg på hjelp til å ta 7 ukers bilder👍😊

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)