Fløyte begynner å virke

I dag sov jeg (og valpene) til 7.45👍. Da våknet jeg av Molly som pep og lurte på frokost. Valpene var rolig helt til jeg pratet med de, da kom de og ville ha mat. Har nå brukt fløyte før jeg setter ned maten, og det begynner de alt å lære.
Etter en Hønefosstur og kafébesøk med min beste og kjæreste venninne Elsebeth, var det koselig å komme hjem til denne rolige gjengen


Når de hørte stemmen min, ble det fort liv i de


Da var det på tide å gi de måltid nr 2 i dag. Øker nå til tre måltider, og brukte nå 500 gr NP med litt vann.


Hodehannen klager høylydt på hvor fælt han har det..😂




Rygg- og skulder tispa setter pris på vann i skåla. Heldigvis har ingen av de, til nå, funnet ut at den kan bades i😂.




Artig å se på leken deres nå😊







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)