Gråvær i dag

Etter "endeløse" dager med sol, ble det gråvær i dag, og det skal det visst være noen dager.
Valpene ropte ved halv seks tiden, men så tidlig vil jeg ikke venne de til å ut, så jeg avventet litt, og stille ble det. Isteden ble det jeg som vekket de rundt halv åtte.
Jeg skulle egentlig vært på Ringerike kommunes vårkonferanse i dag, men det ble å prioritere disse i steden, før valpekjøperbesøk og nattevakt.
Glade og lykkelige for å komme ut og få mat.
Etter at de har sovet en stund, fikk de et frislipp igjen, og det setter de stor pris på.




Etter frislippet måtte det litt fiskepudding til, for å få de inn igjen😊👍
Sola kom litt etterhvert, og disen viste seg å være sand fra Sahara😮

Fikk gjort litt annet en valpestell i dag, blitt ferdig med vårens favoritt, vedkløyving👍


To av valpene er nå bestemt hvor skal: 
Fonkebakken Jubileum Trim (halehannen) skal til Etnedal, sannsynligvis 12. eller 13. mai.
En trøtt Trim sier hei sveis😴

Fonkebakken Jubileum Lila (skuldertispa) skal reise lengst av alle - med fly til Troms og Sørreisa men hun blir værende her til 23.mai

Lila ikke mindre trøtt sier også hei

De øvrige blir nok ikke fordelt før i midten av neste uke, da jeg skal ha samarbeid om en tispe med min venninne, og derfor velger den som tiltaler meg mest, samt at jeg får "hjelp" til å plukke henne både av Kristine som har pappa Humphrey og ikke minst av en del av Ringerikes "flat-tanter" som kommer på "befaring"😂. Så får vi se om vi blir enige😂
Legger ut en del "snutter" av valpene på snap, for de som vil følge enda mer med: 

Legg meg til på Snapchat! Brukernavn: karinfageraas
 https://www.snapchat.com/add/karinfageraas




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)