Snille valper 😊. D-Link til overvĂ„kning

I natt var ikke Molly oppe sammen med valpene, og det var JEG som vĂ„knet kl 7 av at det var sĂ„ stille...Ingen valpeklaging i lĂžpet av natta, og det gikk faktisk 8 timer fra de fikk mat sist. MĂ„tte det fortsette😉
Etter melk fra Molly og et mÄltid NP ble alle aviser byttet og gulvet vasket, mens valpene sov pÄ teppet.
Satte nÄ inn en vannskÄl, siden de nÄ kan bli litt tÞrste siden de fÄr "fast fÞde"


Hvis noen, valpekjÞpere eller andre, er litt bekymret for hvordan valpen reagerer nÄr man begynner alene tilvenning, sÄ kan jeg anbefale Ä investere i denne:


Jeg bruker denne til overvÄkning nÄ, og kan gÄ rett pÄ mobilen Ä se hva som skjer. NÄ ser det slik ut i bingen og jeg kan holde pÄ ute med god samvittighet.

SÄ da kan jeg gÄ ut Ä begynne med dette i finvÊret

I dag ble klĂžrne klippet pĂ„ nytt, og skjĂžnner valpene har blitt litt eldre, for nĂ„ forsĂžkte de seg med protester og ville gjerne slippe unna, sĂ„ da gjaldt det bare Ă„ vĂŠre vennlig men bestemt og fullfĂžre til tross for hĂžylydte protester😉
En liten kveldsrapport fra de skjĂžnne smĂ„ etter at Fredrik har vĂŠrt her og hilst pĂ„ de og gitt masse kos😊





Kommentarer

PopulĂŠre innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vÊrt pÄ utflukt

Presenterer Mister RĂžd (Rygghannen)