Møtedag på jobben

I dag måtte jeg på møter hele dagen, men siden Ole Arve jobber kvelden denne uka passet det bra. Valpene vekket meg kvart over seks, så vi opplevde soloppgangen sammen🌞. Er så glad for at finværet fortsetter slik at de kan rett ut om morgenen. Litt kaldt å sove ute på morgenen,  så de fikk komme inn å sove. Når ingen er hjemme, må de være inne, så det var en glad gjeng når jeg kom hjem ved fire-tida og slapp de ut.
Fikk besøk av Lillian
 https://sognafaret.blogspot.com/2019/04/na-kan-de-se.html?spref=fb&m=1
og Lita i ettermiddag, og da var de små pirajane virkelig i sitt ess😂. Lillian forsøkte å ta noen bilder, spennende å se om det ble noen blinkskudd.
Etter kveldsmat ble det en god lekestund og litt frislipp, det er bobilen som er det som er mest spennende nå.




Sola stod opp når jeg tok valpene ut på morgenen,  og jammen gikk den ned akkurat når jeg hadde fanget inn den siste og fått den inn 🌞


Bildene fra Lillian kom nå i kveld, så da må jeg bare dele noen av dem før senga inntas😴
















Kommentarer

  1. Takk for titten, det ble 100 bilder, så det er sikkert et par som blir "brukanes" ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)