Morgenen har startet

Valpene er eksemplariske, har ikke hørt en lyd i hele natt, og så stille på morgenen at jeg sovnet på (deilig ...) Våknet ved åtte tiden av Molly som nok lurte på frokosten sin. Valpene sov, og våknet ikke før jeg satte ned maten til dem. I dag brukte jeg fløyta med to støt for å lære inn innkalling. Etter hvert vil de komme så fort de hører lyden, siden den betyr MAT!
I dag skal de få to måltider med Norwegian polar (NP) a 300 gr.(Tilsammen)
Etter de hadde spist, tok jeg vekk alle aviser og malefilten jeg har hatt i bunnen. Nå blir det filt og aviser bare i en del av bingen, siden valpene alt har vært veldig flinke til å gå på avisene å gjøre fra seg. Så nå blir det å vaske bort det som kommer på gulvet etterhvert og håpe de skjønner fort at det er på avisene det skal skje.  


Håper på finvær og snøsmelting slik at de kan begynne å være litt ute og lære seg å gjøre fra seg der.
I dag kommer første mulige valpekjøper på besøk, og det blir spennende. 
Som dere kanskje har sett, oppdaterer jeg gjerne litt fortløpende gjennom dagen, så det blir det nok i dag også👍.
Nå frokost (på meg😉), og så har jeg en nødvendig avtale med støvsugeren og vaskebøtta 😁

Har nå satt inn et bur i bingen, slik at de venner seg til det også 👍

Skuldertispa har også en litt snodig sovestilling



Sittende buffet i kveld


Veldig hyggelig besøk av første valpekjøperfamilien i kveld. 
Valpene og de fant hverandre med en gang og det ble mye gjensidig kos




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)