Langfredag


I går ble en veldig fin dag,  da min beste venninne Elsebeth har bestemt seg for at en av tispevalpene skal få bo hos dem❤. Jeg ble så glad! 😊😊. Tenk å få være så heldig å få følge en av valpene så tett👍. Så mye gøy vi skal få👍😊

Også i dag hadde Ole tatt ut valpene og gitt de mat før jeg kom hjem fra nattevakt. Nå har også jeg påskefri helt fram til onsdag kveld, og det skal nytes. Litt overskyet og kjølig på morgenen, men nå er det deilig igjen. Nabo Eli har vært på besøk og hilst på biteglade valper, men nå har roen senket seg. 

Blir masse bilder med så fine motiver❤











Charlie liker best å ligge ved bena mine


Molly liker å ligge i skyggen 









Etter at de hadde vært inne en stund mens Ole og jeg var på sykkeltur til Hønefoss fikk de komme ut og få kveldsmaten og løpe litt løs og utforske.

Som alle andre små barn er de i seng ved sju-åtte tiden og ligger nå på lading til i morgen.




Har funnet ut at det holder med tre måltider om dagen - morgen - middag og kvelds. Valpene er rolige og fine og ser ut til å trives veldig godt med det.

Begynner å nærme seg tiden da valpenes navn bør bestemmes. Da jeg ikke har "fancy" og flotte temanavn på mine kull, foretrekker jeg å ha daglignavnet også på stamtavlen. Dette kullet blir hetende Fonkebakkens Jubileum .....
Tar gjerne imot navneforslag fra de som har bestemt seg.

Slik det ser ut nå, så er det nå kun en hannhund som ikke har fått seg fremtidig eier.
Så denne kuuuule gutten her trenger en like kuuul eier😉



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)