Tidlig morgen i dag...

Etter en hel uke turnusfri med valper som har sovet lenge, var det tøft å måtte ha klokka på til å ringe 5.30😴. Tidlig frokost på valpene må til når jeg skal jobbe fra 7-19...
Heldigvis hadde jeg idag avtale om at en av beboerne på jobben skulle få være med å se på valpene i lunsjen i dag, så vi var tilbake kl 11 og så kom Ole hjem til dem kl 15.30, så de ble ikke så mye alene.
Litt skremmende opplevelse når vi var innom, da en av valpene fikk tredd benet fast i en sprinkel i buret og ble veldig redd. Så nå er buret byttet ut med et tøybur som også egner seg bra som lekegrind mens jeg rydder og vasker i bingen😊👍

Det går mye aviser nå...valpene spiser mye, og da kommer det også mye ut...Må si jeg gleder meg til de kan få mat ute, og dermed også gjør fra seg mye ute😉
Men etter at det var rent og pent, ble det en kosestund i bingen, før senga kaller... Samme vakt i morgen, men da kommer Ole hjem før 12 og tar et par "stell"👍😊

Nå har valpene virkelig begynt å prøve ut hverandre😊



GOD NATT😴😊



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)