Morgenstund har gull i munn...

I går skrøyt jeg av snille valper som lot meg sove til halv ni....vel i dag tok de igjen, med å ville ut før seks. Jeg drøyde til seks, men da var de ivrige etter å få ut. Fant på at jeg skulle finne fram den store tunnelen til de, men DET burde jeg ventet med til de hadde rast fra seg noe mer...de ble helt gale...Akkurat DET sirkuset skulle jeg hatt filmet 😂😂. Men man gir seg jo ikke, 7 pirayaer til tross, tunnelen kom opp den, og de skjønte fort konseptet, MEN å komme gjennom mens tre andre holder på på utsiden for å ta deg var ikke lett😂😂




I dag kommer Elsebeth og Kristine en tur. Blir spennende å høre hvordan Kristine rangerer dem😊

Ellers er det flere nå som har sagt de skal på valpekurs med valpen, og det er jeg veldig glad for. Det er utrolig viktig sosialisering!. Selv starter jeg valpekurs for Norsk Retrieverklubb avd Ringerike 22. Mai, og der skal ihvertfall Ebba og Elsebeth være med.
Jeg kommer til å melde dere alle inn i Norsk retrieverklubb og betale medlemskontingenten ut året. Så kan dere etterhvert se om det er noe for dere, samt se om det er en lokalavdeling nær dere som har tilbud til dere. Jeg er gjerne behjelpelig med å ordne det.
Nå er klokken sju, og valpene har igjen sluknet😊. Tid for frokost på meg...

Har nå opprettet en egen facebookside for kennel Fonkebakken, som jeg håper dere som er på facebook kan like og etterhvert være med på å gjøre aktiv med å poste bilder og historier om valpene deres :-)
https://www.facebook.com/Fonkebakken/

Kristine tok bilder av alle valpene i dag, bilder kommer👍

Etter nøye vurdering kan jeg nå presentere haletispa som:
Fonkebakken Jubileum Ebba


Valpene måtte få litt tidlig kveldsmat og så inn i dag, siden vi skulle på fotballkamp.
Når vi kom tilbake fikk de ut å lufte seg litt, og så fikk de prøve seg på en aktivitetsleke. Jammen tror jeg de klarte alle godbitene👍



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)