Valpene 3 uker

Når jeg byttet aviser og teppe i bingen i dag morges, la jeg valpene i senga til Charlie og Molly, og mens noen rømte over kanten, sovnet hodetispa søtt😊

Med jobbehelg og 12 timers vakter blir det lite tid å være hos valpene, men jeg rakk å veie de før jobb i dag, og så ble alle trøttingene tatt bilde av nå i kveld. Dette er lagt ut på hver sin valp sin side for de som vil følge med. Det hadde vært hyggelig om noen ville legge igjen noen ord også, så jeg ser om noen faktisk er inne å leser. Tror det nå skal være mulig uten å logge inn.
Valpene har så vidt fått smake på litt Norwegian Polar nå,(det hundeforet mine hunder får) og de syntes det smakte veldig godt. Venter til mandag med å gi de deres første ordentlige måltid👍.Til da får de klare seg med Molly
Nå er det sengetid for lenge siden, med en time mindre søvn enn normalt i natt, blir nok langvakt i morgen ekstra lang😴😴


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)