Litt mer søvn i natt




Molly syns nok jeg var kjempedum i natt, når jeg satte ned foten for fortsatt bortskjemming😁
Hun har til nå vært på "barselstue"..der vi som akkurat hadde født kunne ha babyen så lenge vi ønsket, og så trille den inn på barselstua etter måltidet, og så tok barnepleierne seg av resten og vi kunne sove😉. Molly har hatt det slik...kommet inn og lagt seg på soverommet vårt, og ikke leet på seg når valpene har sutret litt før JEG har stått opp og sett hva det var, og da kommet tuslende etter. I går kveld lukket jeg grinda til rommet og fikk DET blikket😂, men i natt har hun tatt ansvar selv, og jeg har bare vært oppe tre ganger og sjekket at alt var bra😁
I dag gikk vi helt inn til Bjønnplassen og tilbake for å se på hugsten. Imponerende hvor fort det går unna og hvor flinke de er til  sortere stokkene og legge i rette hauger.


Når vi kom tilbake så var det rett inn til valpene


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)