Fremdeles lite sammenhengende nattesøvn.

Det blir noen turer opp i løpet av natta, Molly kommer gjerne inn til oss å legger seg etter å ha vært hos valpene, fordi hun synes det blir for varmt å ligge hos de, og da må jeg opp og dra inntill døra, så det ikke blir kaldt på valperommet. Så etter en stund i ro, er det gjerne en valp som piper litt, og da vil Molly dit igjen og da må døra opp og alt sjekkes at er greit, men det er faktisk veldig koselig. Og sånn går nå natta😁


Har et overvåkningskamera som jeg kan sjekke med mobilen, men så lenge jeg er hjemme er det koseligere å inn å se og kose med de😊
Oppdaget i går kveld når jeg kjente over Molly at hun var veldig hard mellom et par spener, så nå passer jeg på at valpene suger på de spenene sammtidig som jeg masserer, så håper jeg å avverge jurbetennelse som fort kan utvikle seg hvis de ikke blir tømt skikkelig.

I går var jeg på årsmøtet til Norsk Retrieverklubb  avdeling Ringerike.  Molly og jeg ble der klubben allsidighetsmester og fikk dermed ha vandrebollen ett år
Passet også på å få kjøpt fløyter som valpene får med seg til sitt nye hjem. Jeg kommer til å bruke fløyte på valpene når de begynner å få fast føde  hver gang de får mat, slik at de lærer å komme på innkalling👍
Når valpene har fått mat og stell og er fornøyde, samler de seg gjerne i en haug og det blir fort helt stille


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)