Prøvet ut "den store verden"

Ble oppringt på morgenen i dag av Nina. Tobias var ikke helt i form, så skulle være hjemme fra skolen i dag, og lurte på om mormor kunne komme og være sammen med han en stund, og siden jeg hadde fri, så ble det en Ådalstur.
"Bassenget" skulle rengjøres grundig i ettermiddag, så da fikk de prøve ut bingen jeg har tenkt å ha i stua.
Molly ble en smule skeptisk, og valpene også, men det varte ikke lenge


Ble oppringt fra representant fra Agria Breeder club i dag. Lurte litt på hvorfor jeg ikke hadde bestilt valpepakke fra de på lenge, men hun skjønte det når jeg ikke har hatt kull p 10 år. Hun spurte om jeg ville ha valpepakke fra dem, og de er nå på vei. Spennende å se hva det er. Lurte også på om det var ok om hun tok kontakt med nye eiere ang tilbud på forsikring når levering nærmer seg. Jeg sa jeg vil ta det opp. Valpene blir forsikret i Agria fra 5 ukers alder via registreringen i NKK, denne forsikringen kan videreføres, og da slipper man 14 dagers karenstid. Selv har jeg ikke lenger mine hunder forsikret i Agria, men tror kanskje det kan være lurt første året, da den etter hva hun sa også dekker skjulte feil som kan dukke opp de første månedene.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)