Inne i siste uka😁

I dag var vi hos Dyrlegene i Norderhov slik at Molly fikk den siste herpesvaksinen. Fikk ogsĂ„ gode rĂ„d av Nina og Elisabeth nĂ„r det gjaldt markekur👍. Ingen vits Ă„ gi mer enn ved ca 5 ukers alder hvis det ikke ble observert mark👍. Heller ikke til Molly. Godt Ă„ hĂžre at ting har skjedd i lĂžpet av 10 Ă„r😁. Molly veide nĂ„ 31 kg, og har da lagt pĂ„ seg 5 kg. Nina trodde som meg at det ikke er noe stort kull, og tippet 5 valper 😉.


Jeg prÞver Ä venne Molly til Ä vÊre litt pÄ valperommet, og innimellom kan hun ligge litt.


Charlie er en liten smule sjalu og vil ha minst like mye oppmerksomhet som Molly, og ser han sitt snitt sÄ stjeler han kosedyrene jeg har kjÞpt til valpene, og tar gjerne en drakamp med Molly


I dag kjÞpte jeg ei STOR hÞne, og planlegger Ä koke kraft, og da blir det vel frikase pÄ oss, det er det maaange Är siden jeg har spist.
ForsÞkte Ä fÄ tak i kalsiumfosfat til Ä ha i havre/kyllingsuppa, men det var det ingen av apotekene som hadde, sÄ da fÄr jeg sjekke opp litt hva andre bruker.

Var ogsĂ„ innom Nina pĂ„ COOP BYGG og kjĂžpte en rull med malerfilt som jeg tenker kan vĂŠre fint som underlag😊



Kommentarer

  1. Spennende tid i mÞte nÄ... Sikkert mye nytt som er "lurt" etter mange Är uten kull. Stikker innom en tur fÞr de flytter ut, om jeg fÄr lov :)

    SvarSlett
  2. Bare Ă„ komme om noen uker👍😊

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Setter stor pris pÄ tilbakemelding pÄ innlegg

PopulĂŠre innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vÊrt pÄ utflukt

Presenterer Mister RĂžd (Rygghannen)