Små personligheter🐕

Natten hadde vært rolig (jeg var på nattevakt) og når jeg kom hjem så flyttet jeg valpene ut i stua, og nå tror jeg de blir der. Molly synes det er veldig greit, for da får hun vært sammen med oss hele tiden 😉
Hodetispa måtte smake litt på tærne mine, og det varer ikke lenge nå før de kommer til å henge seg fast i det de får tak på. Koselig å kunne sitte inne sammen med dem.

Hodehannen har mange forskjellige liggestillinger😂


En smule "opphengt" hodehann❤


På lørdag blir valpene 3 uker, og vi åpner opp for besøk av andre enn familien. Første valpekjøper har meldt sin ankomst onsdag, og det gleder vi oss til. 

Tydeligvis varmt nok i stua (fyrer selvfølgelig med ved😉😂) for da sprer valpene seg utover. Blir det kjøligere klumper de seg sammen.
Bare å venne seg til lyden fra støvsugeren så tidlig som mulig, for den slipper vi ikke unna😂






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)