Siste hele dag med alle samlet

I går kveld sendte jeg ut infomail til alle som skal ha valp, siden jeg nå må gjøre klar papirer. Første reiser i morgen kveld, lille Lucy❤

Valpene ville nok gjerne ut halv seks i dag (Ole begynner seks denne uka), men de roet seg fort, og lå og sov når jeg kom kvart over sju.
Da spratt de opp og var klar for en ny dag.

Nå skal vi ut på ny kjøretur, må til Felleskjøpet og hente mer fór, de spiser godt nå, og noen blir her jo lenger. Så får vi se om jeg finner et fint sted å slippe de litt løs på. Positivt formål med turen må til😊. Denne gangen blir Molly hjemme.
Det ble litt blues i dag også, men det var ikke så ille, så var levelig i bilen😁
Det ble en tur til Røssholmstranda, og det falt virkelig i smak. De var ikke vonde å be om å ta seg en tur på stranda, godt det ikke kom folk forbi, for de følger gjerne alle som beveger seg😁








Det er lagt ut et par videoer til fra i dag på facebooksiden
Etter strandliv ble det ny kjøretur, nå ganske stille og rolig før Felleskjøpet og en god stund innom jobben min. De lå stille i buret i bilen hele tiden, også når jeg var innom butikken en tur. Når vi vel var hjemme igjen, var de glade for å komme ut og få vann og få gjort fra seg.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)