🇳🇴Ole Arve 60 år i dag🇳🇴



I dag var det spådd snøkaos på Østlandet og jeg skulle ha med valpene på jobben....
Må si jeg ble glad da det var plussgrader når jeg våknet kvart på seks, og ikke snø, bare regn.
De 3 musketerer lå i natt for første gang i bur om nstta, og ikke en lyd fra vi la oss ca halv 12 og fram til jeg stod opp og faktisk også tok en dusj før de våknet .
Glad for tilbakemelding på at natten og første dag(er) også har gått rimelig greit for de fire andre.
Arko

Arko


Lucy

Lucy
Mottar stadig små snapper og det er jeg så glad for, men ikke alle jeg rekker ta skjermbilde av😊
Siden planen om å la valpene stå ute i bingen på jobben måtte skrinlegges pga skitværet, ble bingen plassert inne på kontoret, og der falt de fort til ro. 
Til lunsj fikk de tørrforet ubløtet, og det satte de pris på👍


De var veldig flinke, ute og tisset et par ganger og bæsjet en, ellers sov de for det meste.
De to siste timene sov de i bilen, og det gikk over all forventning 😊👍
Men, godt å komme hjem og få skikkelig rase fra seg, og kose litt med mamma❤


Ole Arve har stor dag i dag, og da hører jo favoritten hans: moltebløtkake med

Koselig besøk av svogere og svigerinne, og valpene var stort sett greie. Noen dammer på gulvet blir det jo, for ikke lett å holde øye med tre samtidig, men de begynner så smått å skjønne at de må gå mot døra.

Lila skal ut å fly 23. mai, og Solveig har kjøpt flyveske til henne. Denne begynner vi nå å trene henne til å ligge i, og det ser ikke ut til å bli noe problem 😂






Nå har de roet seg for natten, og jeg likeså, i morgen er det en ny jobbdag😊



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)