Da ser det ut som også siste tispa får et nytt hjem👍😊

Også i natt var det helt stille fra valpene til jeg stod opp, og de løper rett ut for å tisse. Jeg gir de ikke mat før vi reiser, og de må ligge i bilen fram til morgenstellet er ferdig ca kl ni, men det er ikke noe problem,  de bare sover.

Veldig koselig med bilder av hvordan Ebba har det😊

Hun er heldig som har funnet en god venn i Stjærna❤. Godt å ha en å krype inntil i blant.


Været var så godt i dag, så de kunne stå ute en god stund. Siden jeg hadde 12 timers vakt, så kom Ole Arve og hentet de ved fire tida.

Når jeg kom hjem så fikk de litt frislipp, og det elsker de, og da blir  de trøtte etterpå👍😊



De syntes det var veldig spennende å ta en tur inn i hundegården, så da fikk de være der litt, før de tok kvelden.

Nå ser det ut som "nakketispa" også gjør Trønder av seg, så da blir det nye hjem på alle etterhvert 👍😊. Venter spent på hennes nye nsvn, Jubi blir det ikke, så det får jeg spare til egen hund en gang😉

Fikk akkurat artig video av Arko som forsøker holde følge med Leon på tur😂



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)