Utstillinghelg i Ålesund



Endelig får jeg oppdatert litt i bloggen - har planer om å jobbe meg litt bakover også - men et sted må man jo begynne.... får heller bla meg bakover etterhvert :-)
Ole Arve og jeg har tatt oss en ukes maiferie nå - og hva er da bedre en å begynne denne med en tur til Ålesund og årets Spesialutstilling? :-) Reiste vestover fredag morgen, og kom fram til Sunnmørshallen ved 20 tiden fredag kveld. Der hadde Kjell og Anita alt innstallert seg utenfor hallen og tatt av plass til oss og jammen fikset strøm også :-) Er det noen sak? Det ble en koselig kveld med yatzyspill og prat til klokken passerte langt over midnatt og det var på tide å få noen timers søvn for å vær opplagt til morgendagens utstilling.
Lørdag var Spesialutstillingen og jammen gikk Charlie opp og ble BIS brukshund :-) Veldig artig :-)
Søndag var det Sunnmøre hundeklubb sin utstilling, og da vant han også klassen sin, men uten CK.
Søndag ettermiddag tok vi turen til Akvariet, og der var det litt av hvert å se på.
Jeg hadde også sendt en melding til min barndomsvenninne Reidun som bor på Emblem, for å fortelle at vi var i området og på kvelden tok vi en tur dit for deilig kveldsmat og en lang og hyggelig kveld med henne og mannen Ottar. Alltid så hyggelig når vi treffer hverandre :-)
Vi bestemte oss for å overnatte på Ålesund bobilcamping til neste dag slik at vi også fikk tatt en tur opp på Aksla. Har jo vært der før men det er så fint der så det er verdt alle trappetrinnene opp :-)
På kvelden satte vi nesa nedover igjen, og fant oss en rasteplass litt nedenfor Dovre hvor vi blir til i morgen. Pga det dårlige været så blir "ferieturen" litt kortere en først planlagt - men vi har nok litt å finne på hjemme også :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)