Ole Arve, Charlie og jeg tok turen ned til Kristiansand i helgen for å stille Charlie på NKK utstilling på lørdag i Gimlehallen og på NRK utstillingen på Hamresanden på søndag. Vi leide oss inn på Hamre camping. Inger Lise og Rolf lå på Hamresanden i leilighet, og helt utrolig nok så traff de på en Islending da de var ute for å lufte bikkjene på kvelden og det viste jeg jo å være Kristjan Bjarni Gudmundsson som har Fonkebakkens Herlige Hekla! Snakk om tilfeldigheter! Han var der på en jobb, siden det er vanskelige tider på Island nå. De hadde avtalt å treffe han lørdag etter utstillingen og ba oss alle på rekeeaften:-). Så gjett om jeg gledet meg til lørdag kveld, siden jeg jo kun hadde truffet han sønn som var hos oss i forbindelse med valpekjøpet :-)
Men først skulle Charlie til pers på NKK utstillingen - noe som ikke gikk så overvettes bra da han ble sendt ut med en Very good og derfor heller ikke om videre i konkurransjeklassen. Jeg hadde avtalt å møte Mona fra en chattegruppe jeg er litt med i, og det ble en veldig trivelig stund. Hun har strikket så fine "HBK-supportere" til meg :-) samt nye gode "ladder". Tusen takk snille Mona :-)
Det ble en veldig trivelig kveld sammen med Inger Lise, Rolf og Kristjan og ekstra hyggelig at han fikk vært sammen med oss hele søndagen også :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)