Da har alle valpene flyttet til sine nye hjem❤️


 Dette har vært et eventyr for meg. Det har vært spenning, glede, uro (får alle gode hjem), tristhet (når den ene valpen ikke klarte seg), møte med nye flotte mennesker (valpekjøperene) og igjen aller mest glede. Gleden over å få følge disse små nydelige valpene i 10 uker. Jeg hadde aldri gjort dette uten min gode, kunnskapsrike og dyktige venn Karin ved min side. Jeg har fått enda større respekt for det å drive oppdrett. Jeg sitter igjen med takknemlighet for at jeg fikk oppleve dette. Så håper jeg at vi kanskje kan få hilse på noen av valpene etterhvert og lykke til alle Lykkelige valpene. Dere har vært lykkelige og gjort meg lykkelig❤️
Ebba med Linus

Kommentarer

  1. Takk for at dere har gitt valpene den beste start på livet som valper kan få. Jeg er stolt og takknemlig over at du lot det bli et Fonkebakken kull👍😊❤️

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)