En liten morgenrapport

 Facebook spør jo hva jeg tenker på😊 Akkurat nå tenker jeg st disse valpene er helt utrolige! De er (som sagt før) ute for siste gang ved 2230 tiden. De siste dagene har jeg (som er et A-menneske) ventet på at de skal våkne!?😀 I dag vekket jeg de faktisk 0630 for da syntes jeg det var på tide å stå opp😀 Og helt tørt er det i valpebingen inne👍 Så er det til gjengjeld full fart og høyt tempo når de kommer ut. Da haster det plutselig litt med både tisse og bæsje. Ser også at det er særlig tre stykker som er svært opptatt av å sjekke hvordan det står til med blomstene. Hekken inspiseres av noen, tunnelen likeså😊De sprer seg litt overalt og jeg har blitt veldig god til å telle til 9😊Det er full fart en stund før de legger seg litt på lading til neste omgang. For en herlig gjeng❤️





Kommentarer

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)