L-kullet 1 uke gamle

 Så har valpene blitt en uke og den uken har gått fort! Veldig trygt og godt for meg som har mitt første kull og ha dette sammen med Karin som har lang erfaring. Det ser også ut som den begynnende jurbetennelsen er på retur. Ebba er i fin form og det er valpene også. Nå har de begynt å krabbe rundt i bingen og det er skikkelig fart på de! Mer lyd er det også det er ingen tvil når de er sultne, det høres!! Alle 10 har lagt på seg og nesten fordoblet fødselsvekten sin. De har herlig silkemyk pels og er urolig søte. Jeg blir ikke lei av å se på de. Morsomme er de når de kjemper om en plass rundt matfatet. Det går fint å die både på ryggen og oppned😊 Og det er to stykker som bruker taktikken «ligg på langs da har jeg kontrollen»😊 I går fikk de  sin første kloklipp! Og det var mange klør og ikke helt lett å få til. Her gjelder å ha mette og trøtte valper og ikke somle for mye😊



Kommentarer

  1. Dere er så flinke med valpene, dette blir veldig bra. Gleder meg til å få være barnevakt på onsdag❤️

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)