Urolig natt

Jack med ballen


 Ble lite søvn i natt. På jobben i går fikk jeg plutselig veldig vondt i venstre hånd, fra tommel og oppover håndleddet. Dette verket veldig, så fant ikke god stilling å sove i. 

I tillegg hadde valpene spist dårlig til kvelds og dermed hatt kveldsmaten stående i bingen og sikkert da småspist litt utover fram  kvelden til jeg kom hjem, for da var det tomt. Nå har de blitt veldig flinke til å ut å gjøre fra seg, dermed sa de høylydt fra at de måtte ut.. veldig kjekt for valpekjøpere som får EN valp å følge ut, litt verre for meg med seks...

Men ut fikk de, siden jeg ikke sov uansett. Klokken fire ringte jeg legevakta og fikk time 9.30. Ble bittelitt søvn før valpene bad om ut halv sju.

Legevaktlegen konkluderte med betennelse,  så da blir det noen dager med betennelsesdempende. Veldig greit det er helg så Ole Arve kan hjelpe meg med valpene når jeg bare har en fungerende hånd. Så i dag sendte jeg min første egenmelding til jobben siden 2018.. 

I dag ble det kjøretur til Hallingby for å feire Tobias som har blitt 11 år.

Valpene sov på plenen det meste av tiden, de merker også varmen.

Desto mer aktivitet nå på kvelden. Men så er det deilig å sove litt også.. og sove det gjør de hvor som helst..









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)