Valpene 4 uker i dag

 Tida går så fort☺. Rart å tenke på at nå har over halve tida med valpene gått..

I går sendte jeg inn forhåndsregistrering til Norsk kennel klub..så nå må valpekjøpere begynne å tenke alvorlig på navn, hvis de vil ha det på stamtavlen👍

Valpene var løse i magen i går, og noe urolige i natt, så jeg tror at Norvegian polar fire ganger om dagen ble i kraftigste laget for små valpemager, så i dag har de fått fiskboller, ris og kulturmelk og så har jeg vært å kjøpt valpe-tørrfor som de skal begynne å få i morgen.

I dag var det så fint vær at de har vært ute i bingen mye av dagen, spist både lunsj og middag der.

Som seg hør og bør ble det klippingav klør og veiing i dag. Tidligere har veiingen ikke vært så lett, da de har vært så urolige, men i dag lå alle stille på vekta, og sov til og med. Alle har økt jevnt og trutt i vekt. Bilde av hver enkelt som vanlig på hjemmesiden. 



Deilig å kunne være ute på grønt gress


Jeg kan dessverre ikke kun sitte å beundre vakringene hele dagen, måtte en tur på jobb i kveld også.. Er ekstra godt å komme hjem igjen til disse, selv om jeg ikke kunne vekke de for en kos💕



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)