Hemmeligheten avslørt


 Da har Molly avslørt hva som skjulte seg i magen, og det var 4 tisper ❤❤❤🤎(hvorav en leverbrun) og 2 hanner💙💙.

Molly har leverbrun far og jeg visste at Gere også bar brunt, men det var likevel artig at det dukket opp ei brun tispe som den siste tispevalpen. Dette er jo historisk, kennel Fonkebakken sin første leverbrune valp.

Nå blir den største utfordringen å finne hvem som blir så heldig å få overta disse om 8 uker. Mange vil bli skuffet, naturlig nok. Har så mange prima valpekjøpere på lista, og jeg håper virkelig de har hellet med seg hos noen andre.

Begynner noen samtaler denne uka, blant de jeg allerede har plukket meg ut, og så skal jeg prøve å sende svar så fort som mulig til de resterende. Ei tispe ønsker jeg om mulig å få en avlsavtale på hvis den rette kjøperen dukker opp.

Det er så koselig å sitte ved valpekassa og høre de små lydene de lager.



Alle valpene har fått sin egen side på hjemmesiden,  navnet ut i fra hvor de er merket med hvit tipex.

Det første bildet er lagt ut, selv om de er lite fotogene😉, så kan man følge med hvor mye de vokser pr uke.

Nå håper jeg bare alt går bra i de første kritiske dagene både med Molly og valpene🤞

Dette blir et passe stort kull å forholde seg til😊



Kommentarer

  1. Hanne Ravnsborg-Gjertsen18. mai 2021 kl. 23:01

    Så fine! Lykke til til Molly og valpene hennes☺️

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dere og til Molly! Takk for at du deler informasjon og bilder! Så fint å se de søte små, og den flinke mammaen:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer og takk for at du deler bilde og video! Vi krysser fingrene og håper vi er en av de heldige som får bli bedre kjent med en av disse små..! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemelding på innlegg

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)