Embla på sosialisering

 Det har dessverre blitt alt for lite sosialisering i disse nedstengingstider. Embla rakk akkurat et valpetreff, og så ble all aktivitet nedstengt. Heldigvis så ble det litt lettelser denne uka, slik at det ble treff på tirsdag (tror vel etter å ha lest forskriftene for Viken at det var litt for tidlig, men vi holdt god avstand og var jo kun ute). Embla storkoste seg ihvertfall 👍😁


I går ble det en liten bytur og også en kafetur, og DET håper jeg vi får gjort flere ganger, for det var fin trening. Hun er jo oversosial så må lære at ikke alle vil snakke med henne😁




I dag fikk hun være med meg til Oslo når jeg skulle i begravelse til min tante som døde mett av dage 104 år gammel 💕❤
Da ble det en runde rundt på Vestre Aker gravlund i finværet. Litt skummelt med en gutt som kom fort på sparkesykkel...

I morgen blir en spennende dag: Jeg skal få første covid-19 vaksine, og Molly skal på ultralyd.  Hun har blitt tykkere, men kanskje hun bare får mye ekstra pga Embla får litt😳. Spennende blir det ihvertfall😍

Nå er det straks natta på min aller siste nattevakt i bofellesskapet jeg har jobbet i i 25 år. Heldigvis skal beboerne bare flytte til et helt nytt senter og jeg får være med👍😁





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)