Etter to lange jobbdager, var det godt med en fridag og ut på besøk


Tidlig ute på luftetur før jobb

 Mandag ble det 12 timers vakt på jobben, da planlagt avspasering av halv dag ikke ble noe av. Embla er kjempeflink. Ligger noe i bur, ligger noe ved beina mine når jeg kan sette meg ned og så er hun veldig flink til å være besøkshund, til stor glede for beboerne og også noen av kollegaene. Veldig fint at jeg har anledning til å ha henne litt med.


Skjønner at det har vært mye soving på jobb, for hun har vært helt "gal" når hun kommer hjem til Molly og de har virkelig lekt masse i full fart. Tror Molly savner henne når hun ikke er her...

Tirsdag ble det halv dag, fordi jeg skulle på en behandling. Var litt smånervøs for at hun skulle ligge i bilen og så for meg at jeg kom tilbake til bilen med en haug skuelystne som lurte på hvordan de skulle "redde" en hylende valp😉, men hun sov nok godt på lammeskinnet sitt hun.. så det var ikke noe problem.

Kjekt å ha jobbet inn, slik at vi ikke skal på jobb før onsdag kveld neste uke, så i dag har vi koset oss skikkelig. Først var det kommet masse snø, slik at vi måtte måke, og da koste Molly og Embla seg ute i snøen. Embla synes det er bittelitt skummelt når Molly hopper mot henne ute, så kjekt å kunne stikke seg under leikestua.


Etter endt snømåking ble det en Hønefosstur, og det ble første gangen i samme bur og det gikk som forventet veldig bra. Var med i vaskehallen slik at bilen fikk spylt av seg litt salt, når det endelig ble temperatur til å gjøre det. 
Så gikk turen til Vågård til Elsebeth for å hilse på Molly sin datter Ebba og hennes "settersøstre" Også det gikk kjempefint. Så artig å se hvor godt språk hun har og at hun er flink til å lese de andre hundene.

Stjærna skjønte hun med en gang at er veldig snill, så rett bort for å dra henne i ørene ;-). Fint at hun får hilse på noen som har litt andre farger :-)

 Flinke tiggehunder

Her er jeg

Full lek

Nå kommer jeg og tar deg...
I farta..

Etter endt besøk, så ble det en tur til Toyota for en feilsøking på feilmelding på parkeringsassistansen - SELVFØLGELIG var det ikke noe feil lenger når de skulle se på det, men vi fikk nå sittet og ventet litt. Da var hun sliten og koste seg på oppvarmet gulv, så sov hele tiden ;-)

Det har vært en "spennende dag for Embla" så i kveld har hun ligget mye og sovet, godt fornøyd.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)