I disse covid19 tider..

 I denne annerledes tiden går livet stort sett sin vante gang, men årets siste utstillinger ble avlyst, og det var nok en riktig avgjørelse. Vi holder oss mest for oss selv med noen få treningsvenner ute i friluft. 

Her er litt om det som har skjedd i oktober og begynnelsen av november: 

5. november. 

Molly og jeg ble invitert til gapahukfrokost hos Elsebeth og Ebba etter nattevakt. Veldig trivelig, og vi koste oss ved bålet, gikk en tur med innlagt apporteringsøvelser.

4. november

Norsk Retrieverklubb har hatt faste onsdagsformiddagstreninger på Musemyra med veldig godt oppmøte. I dag var det hele 10 damer med hunder som møtte opp. Ser dessverre ut som klubben nå velger å avlyse også dette arrangementet, men vi får være glad for de vi fikk.

Molly og jeg tok en bytur mens vi ventet på at "City`n" skulle få montert inn dieselvarmer på Toyota. 


3. november

Håpet er at det inne i denne flotte valpemagen befinner seg et nytt tilskudd til "Kennel Fonkebakken" 😍

Jeg har satt meg på valpeliste hos Sissel og Rune (Kennel Fosliskrenten) og håpet er at det kommer en tispe til meg :-). Ventet nedkomst er ca 8.-10. november💝

Mor er Søkslustens Crush on you (Svea). Far er Fosliskrentens Man about town (Gere) som har Fonkebakkens Cassie som oldemor.

2. november:

Kari med Konrad, Elsebeth med Ebba og Molly og jeg hadde en fin trening på Prestemoen og så ble det en tur til Røsholmstranda slik at bikkjene fikk kose seg i en flomstor Tyrifjorden


1. november

Ole Arve og jeg gikk en tur på kollen ovenfor oss for å se på hogsten som har blitt gjort i høst.



30. oktober

Fikk ordnet på gravstedet til Allehelgensdgen og var så heldig å bli bedt på pizza hos Tobias, Nina og Odd Arne






29. oktober

Innom Kirkens Bymisjon sin kafe på Hønefoss for å levere inn skjerfet og lua som jeg har strikket til "Varmere samfunn" utfordringen

23.-25. oktober

Ole Arve og jeg fikk en helg på hytta når det ikke ble utstilling i Letohallen



18. oktober:

Andecup på Musemyra:






17. oktober:

Fredrik 33 år 💝


11. - 16. oktober Molly og Karin på hytta

Siden jeg har en uke turnusfri etter jobbehelg, reiste Molly og jeg en tur på hytta for å kose oss der, og det gjorde vi virkelig med tur rundt Buvann, tur til Ål og tur til Nesbyen, samt "dressering" av ekornene :-)














10. oktober
Hyggelig melding fra Solveig om at Lila har bestått kl B og satser videre mot målet om å bli redningshund i 2021! Gratulerer👍




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)