Charlie døde i går kveld

😭 Ble en trist slutt på dagen i går. Var en helt normal, varm dag. Molly og Charlie og jeg har slappet av inne hele ettermiddagen, siden det var så veldig varmt. Ole Arve jobbet kvelden. Som vanlig gikk Charlie gjerne ned å legger seg på det kalde flisegulvet nede, mens Molly gjerne ligger i stua sammen med meg. Jeg satt og oppdaterte meg på noen serier jeg ligger etter med, og alt var helt rolig. Charlie kom en tur opp for å høre om det var mulig å få en middag til, men etter er par klapp, så ruslet han ned igjen. Molly hadde også gått ned, uten at jeg registrerte det. Tenkte å lage meg en tekopp, så gikk på kjøkkenet og i kjøleskapet for å hente melk, og reagerte på at ingen av dem kom opp når de hørte døra.. så da gikk jeg ned får å se til dem, og der lå Charlie død på gulvet der han pleide å ligge😭. Må si jeg fikk litt sjokk, og det eneste jeg klarte å si var "neimen Charlie da...". Han hadde nok vært død en stund, for var blitt kald. Molly lå i buret ved siden av han, men nå ble hun med meg opp og var sammen med meg frem til Ole kom hjem på natta. Godt å ha en pels å gråte i over en høyt elsket hund. Ble lite søvn i natt... Vet ikke hva som skjedde med han.. et slag av et eller annet slag kanskje? Uansett - han døde heldigvis uten smerter og jeg er glad jeg var hjemme slik at jeg kan være helt sikker på det. Ikke en lyd å høre, annet enn at jeg trodde en av de snorket litt. Godt å slippe å ta avgjørelsen for når han måtte få slippe, men et sjokk er det...

Bildet er tatt 7. juni


Jeg startet jobbehelg i dag, så Ole måtte også tidlig opp for å grave en grav til han ved siden av Vedja, Cassie, Enya, Fanny og Cleo. Der skal han få hvile sammen med sine formødre.

Ble en laaang jobbedag...men godt å kunne legge en prestekragekrans og den lille dummyen hans på grava når jeg kom hjem




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)