Ultralyd av Molly

Dag 29 etter parring, og jeg klarte ikke å vente lenger. Time var bestilt hos Dyrlegene i Norderhov for ultralydundersøkelse av Molly.
Pga sykdom på jobben, måtte jeg jobbe, så Molly ble med meg på jobb. Tiden gikk sakte til kl 10.45 og timen vår, og jeg kjente skikkelig sommerfugler i magen da jeg kjørte mot Norderhov.



Etter litt venting, så var det vår tur å inn til Anette for mage barbering og undersøkelse. Molly stod på bordet, haleviftende som alltid, og kjapt kunne vi telle til 3-4 valper i magen 😃. Siden Molly er en glad frøken som ikke så lett står/ligger stille, så droppet vi å legge henne ned for å sjekke nærmere hvor mange vi kunne finne - det som var viktig for meg var å se om det var valper eller ikke der. Nå gå vi spennende 5 uker i møte.
Molly veide litt i overkant av 26 kg og har ikke lagt på seg noe, jeg har heller ikke gitt henne mer mat, til tross for at hun tydelig viser hun er sulten. Har holdt meg til 300 gr Norwegian Polar pr. dag, men til Mollys glede har jeg nå øket til 400 gr. pr. dag (men hun er fortsatt sulten... 😉 )

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Fortsatt ledige valper❤️

"Orange gutt" har vært på utflukt

Presenterer Mister Rød (Rygghannen)